Bezplatné vrácení a výměna
Jaká je lhůta pro výměnu/vrácení ? Kdo hradí zpětné zaslání?
Zakoupené zboží je možné vyměnit či vrátit do 365 dnů od doručení objednávky.
Zpětné zaslání i doručení nové objednávky (v případě výměny) je pro zákazníka zcela ZDARMA, plně hradí Open-24.
Kde najdu online formulář pro výměnu/vrácení?
Online formulář si zobrazíte dvěma způsoby:
1. prostřednictvím svého Open-24 účtu, v sekci Moje objednávky, kliknutím na aktivní odkaz “Vyměnit/Vrátit zboží”
2. prostřednictvím emailu Potvrzení objednávky z Open-24, aktivní tlačítko “Vyměnit/Vrátit zboží”
Jak vyplním online formulář pro vrácení nebo výměnu zakoupeného zboží?
Nejprve se přihlaste ke svému uživatelskému účtu jedním z následujících způsobů:
- Pokud jste registrovaným uživatelem, přihlaste se ke svému uživatelskému účtu pomocí svých stávajících přihlašovacích údajů.
- Pokud jste neregistrovaný uživatel, můžete vytvořit formulář pro vrácení zboží bez registrace (na svůj účet budete přesměrováni prostřednictvím e-mailu s potvrzením objednávky, který jste obdrželi po uskutečnění objednávky) nebo
- pokud jste neregistrovaný kupující, můžete se zaregistrovat: Klikněte na "Přihlásit se" a "Registrace" v horní části webových stránek Open-24. Zaregistrujte se pomocí e-mailové adresy, kterou jste použili při objednávce, a poté se přihlaste.
Poznámka: Pokud chcete zboží vyměnit (nikoli vrátit), registrace je nutná.
Po přihlášení se dostanete do okna "Moje objednávky", kde uvidíte seznam svých nákupů. Vyberte objednávku, najděte položku, kterou chcete vrátit, a klikněte na tlačítko "Vrátit/Vyměnit zboží" pod jejím názvem. Pokračujte podle níže uvedených pokynů.
- V případě požadavku vrácení vám budou peníze zaslány do 10 pracovních dnů od přijetí výrobku v našem skladu.
- V případě výměny vytvořte novou objednávku ihned po vyplnění formuláře pro vrácení zboží. Částka zboží na výměnu se bude rovnat částce vráceného zboží. Pokud provedete výměnu za stejný produkt, ale v jiné velikosti, bude částka uhrazena v plné výši a nebudete muset nic doplácet. Pokud byly při původní objednávce použity věrnostní body, systém je automaticky neuplatní. Po vyplnění formuláře pro vrácení zboží budou použité věrnostní body do 15 minut připsány na účet zákazníka a budete je moci opět použít při výměnné objednávce nebo při dalším nákupu). Zboží na výměnu obdržíte přibližně do 5-7 pracovních dnů od data vrácení/odeslání příjemci
Upozornění: Pokud se při vyplňování formuláře rozhodnete pro výměnu zboží, nikoliv jeho vrácení, ale následně neuskutečníte výměnnou objednávku do 7 dnů, budou vám peníze za původní objednávku vráceny.
Jak mohu odeslat vrácené zboží?
Vrácení zboží je ZDARMA. Vyplňte prosím formulář pro vrácení produktu prostřednictvím svého uživatelského účtu. Po vyplnění se vám ihned zobrazí štítek pro vrácení zboží prostřednictvím kurýra DPD s údaji o odesílateli a příjemci. Štítek nalepte (nebo ručně opište údaje) na balíček. Zboží bude vyzvednuto kurýrem DPD na vámi uvedené adrese do 1-2 pracovních dnů (9-17 hod.). Pokud uvedete nesprávnou adresu/poštovní směrovací číslo, kurýr k vám nedorazí. Kurýr před příjezdem nevolá ani neinformuje prostřednictvím SMS. Pokud kurýr nedorazí nebo je nutné zavolat nového kurýra, kontaktujte nás prosím na [email protected] nebo na tel. +420 228 880 486 (Po-Pá 9-12 a 13-17 hod.)
Vzhled výrobku
Vracené výrobky budou přijaty pouze v případě, že:
- nebyly použity (nošeny apod.),
- nejsou poškozené,
- jsou zachovány jejich užitné vlastnosti,
- neztratily svůj obchodovatelný vzhled,
- nebyly z nich odstraněny originální štítky.
V případě nedodržení některé z výše uvedených podmínek Vám nebude vrácení/výměna uznána