Nějaké otázky?+420228880486

Bezplatné vrácení a výměna

Jaká je lhůta pro výměnu/vrácení ? Kdo hradí zpětné zaslání?

 Zakoupené zboží je možné vyměnit či vrátit do 365 dnů od doručení objednávky.

Zpětné zaslání i doručení nové objednávky (v případě výměny) je pro zákazníka zcela ZDARMA, plně hradí Open-24.

 

Kde najdu online formulář pro výměnu/vrácení?

Online formulář si zobrazíte dvěma způsoby:

 1. prostřednictvím svého Open-24 účtu, v sekci Moje objednávky, kliknutím na aktivní odkaz “Vyměnit/Vrátit zboží”

 2. prostřednictvím emailu Potvrzení objednávky z Open-24, aktivní tlačítko “Vyměnit/Vrátit zboží”

 

 Vyplnění formuláře a proces výměny/vrácení krok po kroku:

 1. ve formuláři zvolte “Vyměnit” či “Vrátit”, v případě reklamace zaškrtněte “Vadné zboží” a popište závadu.

 2. vyplňte kontaktní údaje a adresu, na které má být zásilka vyzvednuta přepravcem.

 U reklamace také uveďte, zda si v případě uznání reklamace přejete nový kus či vrácení peněz.

 3. automaticky se vygeneruje štítek pro přepravce, který vytiskněte či opište a nalepte na zásilku.

4. následující den po vyplnění formuláře zásilku vyzvedne DPD kurýr, o čase vyzvednutí Vás bude předem informovat SMS zprávou a emailem.

 

V případě výměny neprodleně vytvořte novou objednávku na stejnou položku v jiné barvě či velikosti, systém po Vás již nebude vyžadovat platbu. Systém automaticky neuplatní věrnostní body na výměnnou objednávku, ale pouze na věrnostní body použité při původní objednávce. Po vyplnění formuláře pro vrácení zboží jsou použité věrnostní body do 15 minut přičteny zpět na účet zákazníka a lze je opět použít při výměnné objednávce nebo při dalším nákupu)

Pro zadání nové objednávky je však nutná registrace na Open-24!  Klikněte na „Přihlášení“ a „Registrace“ v horní části webové stránky Open24. Zaregistrujte se zadáním e-mailové adresy použité v objednávce a poté se přihlašte. Poté, co obdržíme vracené zboží zpět na sklad a prověříme zachování původního stavu, ihned expedujeme novou objednávku.

 

V případě vrácení Vám budou vráceny peníze za zboží, a to nejpozději do 10 pracovních dnů od přijetí vraceného zboží na sklad. Peníze zasíláme zpět stejným způsobem, který jste použili při úhradě vaší objednávky.

 

 Vzhled výrobku

 Vracené výrobky budou přijaty pouze v případě, že:

 -     nebyly použity (nošeny apod.),

-     nejsou poškozené,

-     jsou zachovány jejich užitné vlastnosti,

-     neztratily svůj obchodovatelný vzhled,

-     nebyly z nich odstraněny originální štítky.

 

V případě nedodržení některé z výše uvedených podmínek Vám nebude vrácení/výměna uznána