Nějaké otázky?+420228880486

Bezplatné vrácení

 

Jaká je lhůta vrácení ? Kdo hradí zpětné zaslání?

 Zakoupené zboží je možné vrátit do 365 dnů od doručení objednávky.

Zpětné zaslání i doručení nové objednávky je pro zákazníka zcela ZDARMA, plně hradí Open-24.

 

Kde najdu online formulář pro vrácení?

Online formulář si zobrazíte dvěma způsoby:

 1. prostřednictvím svého Open-24 účtu, v sekci Moje objednávky, kliknutím na aktivní odkaz “Vrátit zboží”

 2. prostřednictvím emailu Potvrzení objednávky z Open-24, aktivní tlačítko “Vrátit zboží”

 

Jak vyplním online formulář pro vrácení zakoupeného zboží?

Nejprve se přihlaste ke svému uživatelskému účtu jedním z následujících způsobů:

  •  Pokud jste registrovaným uživatelem, přihlaste se ke svému uživatelskému účtu pomocí svých stávajících přihlašovacích údajů.
  •   Pokud jste neregistrovaný uživatel, můžete vytvořit formulář pro vrácení zboží bez registrace (na svůj účet budete přesměrováni prostřednictvím e-mailu s potvrzením objednávky, který jste obdrželi po uskutečnění objednávky) nebo
  •   pokud jste neregistrovaný kupující, můžete se zaregistrovat: Klikněte na "Přihlásit se" a "Registrace" v horní části webových stránek Open-24. Zaregistrujte se pomocí e-mailové adresy, kterou jste použili při objednávce, a poté se přihlaste.

Po přihlášení se dostanete do okna "Moje objednávky", kde uvidíte seznam svých nákupů. Vyberte objednávku, najděte položku, kterou chcete vrátit, a klikněte na tlačítko "Vrátit zboží" pod jejím názvem.  Pokračujte podle níže uvedených pokynů. Peníze zaslány do 10 pracovních dnů od přijetí výrobku v našem skladu.

 

Mohu svůj nákup vyměnit?

 Dne 24. května 2023 se změnily obchodní podmínky Open24 v bodě VI. "Vrácení výrobků"). Zákazníci byli o změnách informováni e-mailem. Postup pro vrácení a výměnu zboží, které lze vrátit, je následující:

 - Zákazníci, kteří si zakoupili zboží ve lhůtě 365 dnů, nejpozději však do 24. května 2023 (včetně), mají možnost (v souladu s Pravidly pro vrácení/výměnu zboží (klikněte zde) vyměnit zboží za stejnou cenu (výměna je možná pouze za stejný model a barvu). Výměna zboží probíhá následujícím způsobem: zákazník vyplní formulář pro vrácení zboží prostřednictvím svého účtu a obdrží peníze zpět obvyklým způsobem popsaným na webových stránkách Open24 a poté kontaktuje oddělení služeb zákazníkům Open24 prostřednictvím e-mailu  info@open-24.cz.lt a požádá o slevový kód pro nákup další velikosti.

  - Pro zákazníky, kteří si zakoupili zboží od 25.05.2024, platí nové obchodní podmínky Open24 (klikněte zde) Vezměte prosím na vědomí, že zboží, které splňuje podmínky pro vrácení, můžete do 365 dnů vrátit ZDARMA.

 

Jak mohu odeslat vrácené zboží?

Vrácení zboží je ZDARMA. Vyplňte prosím formulář pro vrácení produktu prostřednictvím svého uživatelského účtu. Po vyplnění se vám ihned zobrazí štítek pro vrácení zboží prostřednictvím kurýra DPD s údaji o odesílateli a příjemci. Štítek nalepte (nebo ručně opište údaje) na balíček. Zboží bude vyzvednuto kurýrem DPD na vámi uvedené adrese do 1-2 pracovních dnů (9-17 hod.). Pokud uvedete nesprávnou adresu/poštovní směrovací číslo, kurýr k vám nedorazí. Kurýr před příjezdem nevolá ani neinformuje prostřednictvím SMS. Pokud kurýr nedorazí nebo je nutné zavolat nového kurýra, kontaktujte nás prosím na info@open-24.cz nebo na tel. +420 228 880 486 (Po-Pá 9-12 a 13-17 hod.)

 

 

Jak mohu odeslat vrácené zboží?

Vrácení zboží je ZDARMA. Vyplňte prosím formulář pro vrácení produktu prostřednictvím svého uživatelského účtu. Po vyplnění se vám ihned zobrazí štítek pro vrácení zboží prostřednictvím kurýra DPD s údaji o odesílateli a příjemci. Štítek nalepte (nebo ručně opište údaje) na balíček. Zboží bude vyzvednuto kurýrem DPD na vámi uvedené adrese do 1-2 pracovních dnů (9-17 hod.). Pokud uvedete nesprávnou adresu/poštovní směrovací číslo, kurýr k vám nedorazí. Kurýr před příjezdem nevolá ani neinformuje prostřednictvím SMS. Pokud kurýr nedorazí nebo je nutné zavolat nového kurýra, kontaktujte nás prosím na info@open-24.cz nebo na tel. +420 228 880 486 (Po-Pá 9-12 a 13-17 hod.)

 

Záruka neplatí v případě:

1) Při mechanickém poškození (např. přetržené pásky, tkaničky nebo jiné ozdoby, natržení pevného materiálu, poškození textilu atd.)

2) Pro přirozené opotřebení (odřená podrážka, deformace obuvi, změny vzhledu vlivem specifického nošení atd.)

3) Za změny způsobené nesprávnou údržbou (barevné změny způsobené špínou nebo jiným nánosem; změny struktury kůže a jiných přírodních materiálů atd.)

4) Pro úpravu detailů obuvi, stélky, tkaničky, gumové patníky. 

 

Na všechny výrobky se vztahuje dvouletá záruka od výrobce. Pokud jste v době objednání obdrželi vadný výrobek nebo pokud se během dvouleté lhůty vyskytne výrobní vada, vrátíme vám peníze, které jste za výrobek zaplatili. Do 10 dnů od odeslání výrobku k nám a zašleme vám automatický e-mail, ve kterém vás informujeme o tom, že jsme vám vrátili peníze. V dopise najdete osobní kód vytvořený pro nákup stejného zboží v našem internetovém obchodě. Tento kód budete moci použít do 30 dnů.

Nemějte obavy, pokud je zboží již vyprodáno - klikněte na tlačítko "ODESLAT" na stránce zboží a my vás budeme informovat, jakmile bude opět skladem.

 

 

V případě nedodržení některé z výše uvedených podmínek Vám nebude vrácení/výměna uznána