Reima
O značce Reima
Reima je přední finská značka funkčního dětského oblečení. Funkčnost, bezpečnost, udržitelnost a inovace jsou základem designových nápadů značky Reima. Kvalita, trvanlivost a udržitelnost jsou rozumnou investicí do zboží, které vydrží několik sezón, aniž by ztratilo svůj vzhled a funkčnost. Při výrobě oděvů nebo obuvi se trvanlivost materiálů hodnotí pomocí řady automatizovaných testů. Odolnost a dlouhá životnost, snadná údržba tkanin, vzory, které nikdy nevyjdou z módy, ekologické, recyklované a ekologicky šetrné materiály jsou jen některá z řešení, která společnost Reima používá na podporu ekologie a udržitelnosti. V roce 2020 uvedla Reima na trh své první výrobky z monomateriálů a v roce 2022 bylo až 80 % jejích oděvů vyrobeno z udržitelných materiálů. Tržby společnosti Reima Group v roce 2021 přesáhly úroveň před pandemií, a to i přes dva po sobě jdoucí roky dopadu COVID-19. V roce 2021 se Reima Group dostala na úroveň před pandemií. Růst byl stabilní na všech trzích. Všechny tři pobaltské země se v celosvětovém žebříčku Google umístily v první pětce, pokud jde o zájem o značku.